Op deze pagina vindt u honden die binnen onze vereniging zijn gefokt en door omstandigheden verplaatst moeten worden.
De vereniging biedt een mogelijkheid aan voor de vermelding, maar bemiddelt niet.
De contacten lopen rechtstreeks met de eigenaar of fokker van de hond.

Voor Teun (Grada v. Breezand’s Bravoure) zoekt de eigenaar een nieuw thuis

Teun is een hele lieve en sociale hond en kan het goed vinden met de mensen die zij kent en met andere honden. Ze houdt van zwemmen en is intelligent en leert makkelijk commando’s aan en wil graag voor de baas werken. Ook kan ze loslopen en luistert goed naar de fluit of commando, ze kent nu 12 commando’s.
Het probleem is echter dat ze erg waaks is en een overdreven drang heeft de baas te beschermen. Wij zijn al op leeftijd en hebben moeite om daar mee om te gaan. Haar territorium verdedigt ze agressief en daarbij is er helaas een incident voorgevallen.
Dit geeft problemen bij ontvangst van visite maar ook tijdens vakanties, wij zijn ongeveer 15 weken per jaar van huis met onze camper.
Dat is de reden dat mijn vrouw en ik uiteindelijk hebben besloten om haar te herplaatsen.

Aanvulling VVHH
Teun is een teefje van 2 jaar oud. Ze is gesteriliseerd en heeft alle inentingen.
Teun is niet wagenziek en niet bang voor onweer of harde geluiden.
De eigenaren zijn inmiddels op leeftijd gekomen en hebben moeite om te gaan met het waakse gedrag van Teun.
Teun is het beste op haar plaats op een boerderij of een thuis waar haar waken gewenst is en in goede banen kan worden geleid.

Meer informatie bij de eigenaar Ger Kokke
telefoon: 0640 997 066